back

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН

Вітаємо Вас на консультативній вебсторінці Менської міської ради.

 

Відділ документування та забезпечення діяльності апарату Менської міської ради є координатором щодо організації роботи з письмовими та усними зверненнями громадян та громадських організацій, який забезпечує необхідні умови для здійснення громадянами гарантованих Конституцією України та Законами України прав особисто звертатись до органів виконавчої влади з питань реалізації соціально-економічних, політичних та особистих прав і свобод.

Дана вебсторінка створена на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та допоможе Вам знайти необхідну інформацію про вимоги законодавства щодо правильного оформлення звернень та організації роботи із зверненнями громадян в міській раді, порядку проведення особистих прийомів громадян посадовими особами, аналітичну інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за звітній період.

Ви маєте можливість звернутися до Менської міської ради письмово, написавши заяву, скаргу чи пропозицію (адреса розміщена в розділі «ЗВЕРНЕННЯ», підрозділ «КУДИ ПОДАТИ ЗВЕРНЕННЯ»), електронне звернення (інформація в розділі «ЗВЕРНЕННЯ», підрозділ «ЕЛЕКТРОННА ПРИЙМАЛЬНЯ»), в ході особистих прийомів громадян керівництвом міської ради, депутатами, (час прийому розміщений в розділі «ЗВЕРНЕННЯ», підрозділ «ОСОБИСТТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН»), подати петицію (інформація в розділі «Е-СЕРВІСИ», підрозділ «ПЕТИЦІЇ»).

Для оперативного розгляду Ваших звернень, зокрема питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих органів влади, на веб-сторінці розміщені графіки особистого прийому громадян керівництвом Менської міської ради, депутатами Менської міської ради, керівництвом Чернігівської обласної державної адміністрації, обласної ради, депутатами Корюківської районної ради.

Якщо Ви хочете отримати офіційну відповідь, необхідну інформацію або порушуєте питання особистого характеру, що потребує розгляду, Ваше звернення має бути оформлене у порядку, визначеному ст. 5 Закону України «Про звернення громадян». Тому радимо звертатися з офіційним письмовим зверненням за Вашим підписом та адресою проживання, відобразивши результати попереднього розгляду та долучивши (при необхідності) додаткові матеріали та копії документів, які необхідні для розгляду та прийняття рішення по суті. Звернення подається громадянином особисто або через уповноважену на це особу чи надсилається поштою за адресою: індекс 15600 м.Мена, вул. Героїв АТО, 6 Менська міська рада., або ж через Інтернет, засобами електронного зв’язку (електронне звернення) на електронну пошту: miskradamena@cg.gov.ua, також звернутися усно відповідно до графіку прийому громадян з особистих питань.

Ви можете також ознайомитися з результатами аналізу та узагальнення роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради за звітний період, інформація про що розміщена в розділі «ЗВІТИ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН».

У розділі «ЗАКОНОДАВСТВО» розміщені нормативно-правові акти з питань звернень громадян.

16 лютого 2022
back