У відділі «Центр надання адміністративних послуг» Менської міської ради на початок 2022 року працюють 12 реєстраторів, адміністраторів та спеціалістів, включаючи керівника відділу та заступника, а також працюють 2 адміністратори на віддалених робочих місцях в смт. Макошине та с. Стольне.
Станом на 01.01.2022 р. до переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП включено 220 послуг, з них 42 адміністративні послуги надаються безпосередньо у відділі. У віддалених робочих місцях адміністраторів ЦНАП можна звернутись за 148 адміністративними послугами.
Загалом за 2021 рік адміністраторами, реєстраторами та спеціалістами ЦНАПу надано 23883 адміністративні послуги (10061 адміністративну послугу в 1 півріччі та 13822 адміністративні послуги в 2 півріччі).
За 2021 рік державними реєстраторами прав на нерухоме майно було прийнято 8432 заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від фізичних та юридичних осіб, державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 918. За адміністративними послугами, суб’єктом надання яких є територіальні органи Держгеокадастру звернулось 2923 заявника, адміністративними послугами, суб’єктом надання яких є управління соціального захисту населення – 2959 заявників. 1572 громадянна звернулось за послугами щодо реєстрації місця проживання та видачі довідки про зареєстроване місце проживання. Протягом 1 півріччя 1938 суб’єктів звернення отримали інформацію про зареєстрованих в житловому помешканні. Одними із найбільш затребуваних адміністративних послуг, суб’єктом надання яких є міська рада, залишаються послуги із земельних питань, яких надано з початку року 2567.
Громадяни мають змогу одночасно звернутись за наданням адміністративної послуги та сплатити адміністративний збір у випадку, якщо сплата останнього передбачена законодавством. У відділі «Центр надання адміністративних послуг» Менської міської ради встановлено три POS-термінали та платіжний термінал, який дозволяє здійснити оплату готівкою, для сплати адміністративного збору за надані послуги безпосередньо в приміщенні ЦНАПу. Це дає можливість значно оптимізувати час громадян для оформлення звернення щодо надання адміністративних послуг у сфері бізнесу, нерухомості, місця проживання, тощо.
Крім того, у ЦНАПі є місце для самообслуговування з доступом до мережі Інтернет. Місце для самообслуговування знаходиться у вільному доступі для впевнених користувачів комп’ютерної техніки і не тільки. Відвідувачам Центру, яким потрібна допомога, консультацію надають адміністратори.
Основна ціль – привернути увагу та підвищити рівень обізнаності громадян щодо існуючих електронних сервісів та навчити ними користуватися. Так, місце для самообслуговування може використовуватися для реєстрації в особистому кабінеті, для отримання послуг, які можна замовити он-лайн на Порталі «Дія», а також здійснити безготівковий платіж за допомогою Приват24, Ощад24/7 та інших банківських систем.
Громадяни можуть ознайомитись із переліком адміністративних послуг, графіком роботи тощо, отримати консультацію у спеціаліста-інформатора та записатись на прийом у зручний для них час.
Стараннями адміністраторів відділу у зоні очікування облаштовано дитячий міні-куточок для комфортного перебування в приміщенні ЦНАПу відвідувачів з дітьми.
Адміністратори відділу «Центр надання адміністративних послуг» Менської міської ради отримали доступ (підключили робочі місця) до Єдиного державного вебпорталу електронних послуг "Портал Дія", для надання комплексної адміністративної послуги "є-Малятко".
Також адміністратори ЦНАПу отримали доступом до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (клас наслідків СС1). Таким чином, замовники можуть звернутись до ЦНАПу із необхідними документами, які адміністратори ЦНАП будуть сканувати, завантажувати в систему та направляти на розгляд до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю (до ДІАМ).
Згідно спільно розробленого графіку роботи на базі відділу ЦНАП працює консультаційний пункт доступу до безоплатної правової допомоги.
Згідно угоди про співпрацю з надання адміністративних послуг у сфері соціального страхування в приміщенні відділу уповноважені особи Менського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області кожного вівторка з 10:00 до 12:00 здійснюють прийом громадян.
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Менської міської ради кожного дня працює над впровадженням інноваційних сервісів, задля забезпечення комфорту громадян під час отримання адміністративних послуг. Наразі став доступним шеринг документів через застосунок Дія. Зараз шерити можна закордонні паспорти, ID-паспорти, свідоцтва про народження, ідентифікаційний номер та довідки про взяття на облік ВПО.
У відділі ЦНАП постійно приділяється особлива увага питанню покращення якості надання адміністративних послуг шляхом участі реєстраторів, адміністраторів, спеціалістів, підвищенню їх рівня кваліфікації щодо надання адміністративних послуг шляхом проходження онлайн-курсів Міністерства цифрової трансформації з отриманням відповідних сертифікатів, участі в вебінарах, а також шляхом проведення інформаційних нарад та семінарів по вивченню змін до законодавства.
