back

Про комісію(уповноваженого) із соціального страхування

85145


Законом України від 23.09.1999 № 1105 – XІV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування в частині 3 статті 30 визначено, що рішення про призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг приймається комісією із соціального страхування, що створюється на підприємстві, установі, організації, до складу якої входять представники адміністрації підприємства, організації та застрахованих осіб або інших органів, які представляють інтереси застрахованих осіб.


Комісія із соціального страхування виконує свої функції відповідно до Положення про комісію із соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, що затверджено правлінням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 23.06.2006 № 25 зі змінами та доповненнями.


Комісія підприємства, установи, організації із соціального страхування підприємства, створюється та діє на підприємстві, в установі, організації, що використовує найману працю, незалежно від форм власності, господарювання де працює більше 15 найманих працівників. Якщо на підприємстві працює 15 і менше працівників, у такому разі обирається уповноважений із соціального страхування.


Організація роботи комісії із соціального страхування підприємства здійснюється на паритетних засадах її членами, делегованими до неї роботодавцем та представником застрахованих осіб. Представником застрахованих осіб є профспілкова організація підприємства, а за її відсутності – інший уповноважений орган, який представляє інтереси застрахованих осіб.


Рішення про делегування членів до комісії із соціального страхування підприємства оформлюються роботодавцем його наказом або іншим розпорядчим документом, представником застрахованих осіб, постановою виборного органу профспілкової організації.


Комісія із соціального страхування здійснює контроль за правильним нарахуванням та своєчасною виплатою матеріального забезпечення, приймає рішення про відмову в його призначенні, про припинення виплати матеріального забезпечення , розглядає підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення та соціальних послуг, отримує від роботодавця відомості щодо суми фінансування Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності для надання матеріального забезпечення найманим працівникам, одержаного від робочих органів Фонду, отримує від органів Фонду безкоштовні консультації з питань застосування законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням.


Менська міжрайонна виконавча дирекція


Чернігівського обласного відділення Фонду


соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

23 вересня 2016
back