back

НОВАЦІЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ - ПРОФІЛЮВАННЯ ТА КЕЙС-МЕНЕДЖМЕНТ

Брак робочих місць, низький рівень заробітної плати, тіньова
зайнятість, відтік висококваліфікованих кадрів за кордон, дисбаланс між попитом і пропозицією робочої сили – такі, на жаль, реалії сучасного ринку праці. За таких умов значною часткою клієнтів служби зайнятості стають недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці групи населення, зокрема, особи передпенсійного віку, жінки з малолітніми дітьми, молодь без досвіду роботи, люди з інвалідністю, колишні ув’язнені, внутрішньо-переміщені особи. Торік таких серед безробітних
Менщини налічувалося до 38%.
Для повернення шукачів роботи, в тому числі й з вразливих категорій громадян, до активної зайнятості сьогодні потрібні нові підходи. Власне задля цього служба зайнятості й стала на шлях модернізації, яка передбачає перетворення її на сервісну установу сучасного формату з клієнтоцентрованим підходом до обслуговування безробітних. На часі застосування принципово нових технологій та методів, спрямованих на запобігання довготривалому безробіттю, зміну філософії надання послуг, розширення спектру заходів взаємодії з безробітним населенням з урахуванням їх індивідуальних характеристик, мотивації та
потенціалу до працевлаштування. Однією з технологій, яка довела свою ефективність у роботі центрів
зайнятості багатьох країн світу, а сьогодні впроваджується в нашій країні, є технологія профілювання. Вона дозволяє вже на початкових етапах виявляти групи безробітних з високим ризиком довготривалого безробіття та надавати їм послуги, що прискорять їх працевлаштування. Відтак безробітному гарантовано соціальний супровід при працевлаштуванні, що здійснюється за підходом кейс-менеджмент. Іншими словами – він не залишиться наодинці зі своїми проблемами, а може розраховувати на тісну взаємодію з фахівцем центру зайнятості і не тільки. Останній допоможе оцінити ситуацію, розробити індивідуальний план роботи, а також за необхідності – залучить інші організації та фахівців до вирішення особистих та соціальних проблем клієнта, які заважають працевлаштуванню. Так, завдяки об’єднанню зусиль шлях до омріяної роботи стане коротшим.

За інформацією районного центру зайнтості
23 березня 2018
back