back

Дуальна освіта: практичні навички та максимальна готовність до роботи

Державна служба зайнятості займає активну позицію в процесі організації професійного навчання за дуальною формою, адже це набуття практичних навичок та максимальна готовність до роботи.

По-перше, навчання відбувається на майбутньому робочому місці.

По-друге, роботодавець активно включений в процес складання змісту навчання.

І найголовніше – дуальна форма передбачає обов’язкове працевлаштування, а це те, що необхідно всім учасникам цього процесу: роботодавцю, безробітному та службі зайнятості.

Маючи досвід організації навчання за цією формою, можемо назвати ряд переваг дуальної форми навчання для роботодавців порівняно з традиційною системою:

  • максимальна відповідність знань та вмінь працівників потребам підприємства після проходження навчання;
  • економія часу та коштів на пошук працівників, їх перенавчання та адаптацію до умов конкретного підприємства.

Цьогоріч державна служба занятості організувала навчання за дуальною формою для 850 осіб за 43 професіями та напрямами навчання, з них 80% у центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості.

Для кожного з понад 350 роботодавців служба зайнятості забезпечила якісне навчання та працевлаштування після його закінчення:

  • 39 трактористів-машиністів сільськогосподарського виробництва підготовлено на підприємства Львівської, Херсонської, Хмельницької областей;
  • 12 операторів котельні для «Полтаватеплоенерго»;
  • 8 мулярів для підприємств Харківської області;
  • 6 покоївок для Івано-Франківщини;
  • 4 швачок на підприємство Херсонської області.

Детальніше про центри професійно-технічної освіти тут: https://is.gd/0pdj6c

Довідково.

Дуальна форма – це цільове навчання та гарантія успішного працевлаштування!

Переваги для особи, яка навчається:

  • навчаємось тому, що потрібно роботодавцю;
  • адаптуємось до умов праці та колективу;
  • чітко розуміємо перелік своїх обов’язків.

Переваги для роботодавця:

  • відбір слухачів на навчання до його початку;
  • участь у формуванні змісту навчання та його оцінюванні;
  • економія часу на пошук працівників та їх адаптацію на підприємстві.

 

06 жовтня 2021
back