back

Електронні документи відтепер можна використовувати в службі зайнятості

Цифрові документи вже зараз можуть використовувати всі українці. Електронні версії ID-паспорта, довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків та закордонного паспорта доступні в мобільному застосунку Дія.

Це означає, що Україна стала державою, у якій цифрові паспорти в смартфоні стали повним юридичним аналогом пластикових чи паперових документів.

Закон від 15 квітня 2021 року № 4355 «Про внесення змін до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» щодо безперешкодного використання електронного паспорта набуде чинності 23 серпня 2021 року.

Державна служба зайнятості не стоїть осторонь інновацій.

З 15 квітня стало можливим використання цифрових документів, які є в мобільному застосунку Дія під час реєстрації та відвідування центрів зайнятості.

Так, під час реєстрації на рівні з паперовими документами клієнти можуть використовувати їх електронні аналоги. На сьогодні вже реалізовано можливість пред’являти електронний варіант ID-паспорта, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.

Наступним кроком буде приєднання таких цифрових документів, як довідка внутрішньо переміщеної особи, свідоцтво про народження дитини та посвідчення водія.

Щоб скористатися можливістю використання цифрових документів під час відвідування служби зайнятості, достатньо повідомити про це фахівця центру.

Більше за посиланням:

https://diia.gov.ua/news/yak-koristuvatisya-cifrovimi-pasportami-v-diyi

 

20 квітня 2021
back