back

Основні показаники відділу реєстрації Менської міської ради за 2019 рік

Відділ реєстрації Менської міської ради був створений рішення сесії Менської міської ради у травні 2016 року. У відділі працюють два державні реєстратори прав на нерухоме майно та два спеціалісти, які займаються реєстрацією/зняття з реєстрації місця проживання осіб на території міста Мена.

Основною функцією відділу полягає у наданні адміністративних послуг населенню Менської ОТГ та Менського району, а саме: реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, видачі довідок про реєстрацію місця проживання, подання звітності до різних органів державної влади про осіб, які зареєстрували своє місце проживання, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно (житлові будинки, земельні ділянки), обтяжень нерухомого майна.

За 2019 рік державними реєстраторами прав на нерухоме майно було прийнято 6027 заяв про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від фізичних та юридичних осіб, в результаті чого було сплачено адміністративний збір до місцевого бюджету Менської ОТГ у сумі 611 118 грн., що на 146 808 грн. більше ніж за відповідний період 2018 року.

У 2019 році працівниками відділу було прийнято 1163 заяв про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання осіб, що на 448 заяв більше ніж за цей період 2018 року.

У минулому році було запроваджено для громадян зручну послугу сплати банківськими картками адміністративного збору через електронний термінал встановлений Ощадбанком в приміщенні відділу реєстрації, в результаті чого не потрібно більше вистоювати черги у касах банківських установ та витрачати зайвий час. Дана новація покращила якість та швидкість надання відділом реєстрації адміністративних послуг для фізичних та юридичних осіб.

 Відділом реєстрації постійно приділяється особлива увага для покращення якості надання адміністративних послуг шляхом проведення інформаційних нарад та семінарів по вивченню змін до законодавства у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян.

У плані на 2020 рік ввести до відділу реєстрації нову штатну одиницю – державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що надасть громадянам скористатись послугами у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, яких до цього часу відділ не надавав. Ще одним пріоритетним напрямком на 2020 рік є створення реєстру територіальної громади, що надасть громадянам отримати більш якісніші та  швидкі послуги у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання.

28 січня 2020
back