back

CЕМІНАР-ТРЕНІНГ "ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ'Я ЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ"

     Серед життєвих цінностей сучасної людини перше місце посідає цінність життя і здоров’я. Саме здоров’я є елементом індивідуальної культури життєдіяльності людини. Ця культура визначається рівнем розвитку вмінь і навичок, що сприяють збереженню, зміцненню і відновленню здоров’я дитини, реалізації внутрішніх резервів її організму. Культура здоров’я відбивається у специфічних формах і способах життєдіяльності особистості, які виробляються, починаючи з раннього дитинства, і реалізуються протягом усього життя.

    Важливе значення для вирішення означеної проблеми є навчання дітей відповідального ставлення до свого здоров’я та здоров’я людей, що їх оточують, як до найвищих індивідуальних і суспільних цінностей, формування через освіту здорового способу життя.

     З метою підвищення рівня інформованості учасників освітнього процесу стосовно здорового способу життя, формування активного усвідомлення важливості ведення здорового способу життя, закріплення професійних знань, вмінь і навичок педагогів з формування здоров’язберігаючої  компетентності особистості вихованців  02 травня 2019 року на базі Менського центру дитячої та юнацької творчості для педагогів-організаторів, голів учнівського самоврядування закладів загальної середньої освіти Менської міської ради проведено семінар-тренінг на тему «Формування здоров’язберігаючої компетентності особистості».

    Директор Менського центру дитячої та юнацької творчості Руденко Тетяна Олександрівна ознайомила учасників тренінгу із змістом і структурою здоров'язберігаючої компетентності особистості.  

    Шумейко Юлія Миколаївна, заступник директора Менського центру дитячої та юнацької творчості, в теоретичному модулі розкрила питання впливу особистості на фактори, від яких залежить стан здоров’я.   

    Практичний психолог Менського центру дитячої та юнацької творчості Палієнко Олександра Петрівна в практичному модулі у ході розв’язання конкретних проблем розповіла про життєві навички, що сприяють духовному та психічному здоров'ю.

    Під час роботи в групах було проведено вправи «Як розпорядитися своїм життям», «10 заповідей соціального здоров’я», «Мій перший крок до соціального здоров’я», «Зрозумій мене», «Я не хочу хвалитися, але…».

    Живими, емоційними та відвертими враженнями поділились учасники семінару-тренінгу в підсумково-аналітичному модулі «Педагоги – лідери учнівського самоврядування», під час якого запропонували форми, методи, способи, прийоми формування здоров’язберігаючої компетентності особистості в умовах освітнього процесу кожного закладу освіти.

   Під час тренінгу учасники відпрацювали на практиці інструменти створення сприятливої атмосфери для творчої роботи всіх учасників семінару на засадах активної взаємодії та партнерської співпраці, виконували вправи на визначення власної системи цінностей, підвищення мотивації учасників до відповідального ставлення до власного здоров’я  та отримали відповіді про валеологізацію освітнього процесу закладів загальної середньої освіти.

    Хочеться відмітити, що  тренінг пройшов на високому методичному рівні,  у дружній, приємній атмосфері,  де кожен зміг проявити себе, свою творчість та педагогічні таланти.   

    Всі учасники семінару-тренінгу дійшли висновку, що для кожного педагога має бути  головним і непохитним правило, яке полягає в досягненні одного з найважливішого і найскладнішого з усіх мистецтв – це мистецтво виховання здорових, успішних і щасливих особистостей.

     Нехай щастить нам усім на шляху до власного здоров’я!

03 травня 2019
back