СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ "НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА СУЧАСНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР. МІСЦЕ ТА ФУНКЦІЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ"

У контексті радикального оновлення системи освіти психологічна служба сучасного закладу освіти як ніколи покликана сприяти покращенню умов для розвитку кожного суб’єкта освітнього процесу, здійснювати психологічну підтримку й надавати допомогу учням, учителям, батькам. Налагодження здорової психологічної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу – це головна місія психологічної служби в контексті Нової української школи.

4 березня 2019 року згідно плану роботи методичного кабінету на базі Менської гімназії відбувся семінар-практикум «Нова українська школа – сучасний освітній простір. Місце та функції психологічної служби» для практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти Менської ОТГ.

Роботу семінару відкрила методист методичного кабінету Кузьомка Вікторія Василівна, яка ознайомила присутніх  з метою діяльності психологічної служби в системі освіти Нової української школи. Це сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров'я і надання психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.

Перепечай Ольга Олександрівна, практичний психолог Менської гімназії, презентувала використання Lego – технологій у роботі практичного психолога з молодшими школярами в Новій українській школі. Власний досвід роботи з обдарованими дітьми висвітлила практичний психолог Менської гімназії Архипенко Наталія Олексіївна. Щодо особливості партнерської взаємодії практичного психолога з усіма учасниками освітнього процесу в умовах Нової української школи практичних психологів та соціальних педагогів ознайомила практичний психолог Менського ЗДО «Дитяча академія» Ольховик Вікторія Олександрівна. Практичне заняття з учнями провела соціальний педагог Менської гімназії Дондик Анна Олексіївна.

У рамках семінару-практикуму фахівці психологічної служби усвідомили свою важливу роль у період змін та впровадження інновацій у систему освіти, мали нагоду спланувати такий психолого-педагогічний супровід освітнього процесу, при якому всі його суб’єкти зможуть якісно, по-новому, розкрити свій освітній потенціал, поділилися своїми професійними здобутками та планами на майбутнє.

Саме фахівці психологічної служби стають важливими агентами змін, перебуваючи в центрі освітньої реформи і фасилітуючи дії всіх суб’єктів освітнього простору через організацію та здійснення відповідного психологічного супроводу на новому рівні.

 
 
12 березня 2019