back

CЕМІНАР ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Відповідно до плану роботи методичного кабінету відділу освіти Менської міської ради 19 квітня 2019 року на базі Макошинського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів пройшов семінар-практикум для вчителів початкових класів на тему: «Роль особистості вчителя НУШ в розвитку креативності учнів».

У роботі семінару-практикуму взяли участь 12 учителів, які зараз здійснюють освітній процес у 4 класах закладів загальної середньої освіти Менської ОТГ і готуються у новому навчальному році приймати наймолодших здобувачів освіти – учнів 1 класу НУШ.

Усіх учасників запальним концертом зустріли четвертокласники разом зі своєю вчителькою – Максименко Оксаною Юріївною. Разом із дітьми педагоги громади створили автопортрети-колажі та зняли веселі селфі. Канавець Наталія Віталіївна, директор Макошинського ЗЗСО І-ІІІ ст., гостинно запросила на міні-екскурсію закладом, стіни якого просякнуті таємничою минувшиною та розмальовані бурхливою уявою сучасників. Тож стало зрозуміло, що Макошинський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – осередок креативності педагогів і дітей.

Методист методичного кабінету Кузьомка В.В. наголосила на важливості розкриття креативності сучасного педагога в концепції НУШ. Педагогічна креативність учителя розвивається упродовж усієї педагогічної діяльності і є вирішальним чинником його просування до вершин педагогічної майстерності. Ще В.О. Сухомлинский підкреслював, що тільки творчий учитель здатен запалити в учнях жагу пізнання, тому кожному педагогові необхідно розвивати креативність, що є головним показником його професійної компетентності. Будь-яка діяльність вважається творчою, якщо її продукт характеризується новизною, яка може мати як об'єктивний, так і суб'єктивний, характер. У педагогіці таким продуктом можуть бути нові освітні технології, форми, методи навчання і виховання, зростання педагогічної майстерності вчителя. Творчий учитель – це креативний учень.

Практичною частиною заходу став показовий урок образотворчого мистецтва в 4 класі «Краса природи рідного краю.  Особливості природи рідного села. Композиція пам’ятки архітектури». Оксана Юріївна так вмотивувала дітей, що стримати потік їх творчості було неможливо! З-під пензля малих майстрів випливали легкі хмаринки, блакитне небо, шовковиста зелень української природи, оксамитова стрічка красуні-Десни, стриманість і надійність споруд… Легка мелодія створювала атмосферу єднання з природою Чернігівщини. Вернісаж робіт відзначився безумовною креативністю юних художників.

Праця педагога потребує вміння безумовного спілкування, творчості, активного функціонування свідомості, роботи над собою, удосконалення та поповнення знань, що часто призводять до перевтоми, порушення емоційного стану та розвитку синдрому емоційного вигорання. З метою профілактики синдрому емоційного вигорання педагогів Кулик Юлія Юріївна, практичний психолог Макошинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, провела тренінги з учасниками семінару-практикуму.

Семінар-практикум пройшов у творчій, робочій атмосфері. Вчителі дізналися про рівень своєї креативності, отримали просвітницькі буклети з профілактики емоційного вигорання, пам’ятки про те, як залишатися креативними, відповіді на запитання щодо підготовки завдань та методику проведення ДПА в 4 класі та інше. Наприкінці учасники заходу поділилися своїми враженнями від семінару, висловили свої думки щодо питань, які потребують розгляду на наступних зустрічах, подякували директору, педагогам та учням Макошинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів за згуртованість, організованість, креативність, проявлені впродовж підготовки і проведення семінару-практикуму, побажали успіхів у оволодінні новими ідеями, саморозвитку і прагнення тільки до найкращого!

 
 
24 квітня 2019
back