back

СЕМІНАР ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

Інформатизація суспільства вимагає підвищення рівня інформаційної компетентності учнів. Мабуть, саме тому однією з десяти ключових компетентностей, формування яких вимагає реалізація концепції Нової української школи, є інформаційно-цифрова компетентність. Як її формувати на уроках інформатики? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі інформатики під час проведення семінару-практикуму, який відбувся 9 квітня 2019 року на базі Феськівського ЗЗСО І-ІІ ступенів. Семінар- практикум з теми «Використання веб-квестів на уроках інформатики» був проведений відповідно до плану роботи методичного кабінету відділу освіти Менської міської ради.

Семінар відкрила методист МК Кузьомка В.В., яка обґрунтувала актуальність та перспективність обраного питання. Вікторія Василівна окреслила шляхи формування інформаційно-цифрової компетентності учнів на уроках інформатики через використання технології веб-квест.

Під час практичної частини Ємець Світлана Іванівна, вчитель інформатики Феськівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів, провела показовий урок веб-квест у 7 класі з теми «Подорож країною алгоритмів». Під час уроку було цікаво всім: і учням, і педагогам. Вдало підібрані завдання дали результат рефлексії. У обговоренні уроку взяли участь усі учасники семінару, обмінюючись власним досвідом, методами роботи з іншими інтерактивними технологіями.

 У рамках семінару-практикуму присутні педагоги мали змогу познайомитися з програмою GeoGebra та долучитися до практичного заняття під керівництвом Світлани Іванівни. Вони переглянули раритетну електронну техніку, зібрану Світланою Іванівною в міні-музей, стали учасниками психологічних тренінгів на довіру та командну роботу.

Учасники семінару познайомилися зі шляхами впровадження STEM-освіти, як засобу розвитку здібностей та обдарувань учнів. Вчителям інформатики потрібно шукати нові підходи до методики навчання програмних засобів і викладати загальні принципи побудови та функціонування інформаційних технологій. Головним має стати не знання, як виконати ту чи іншу операцію, а розуміння її сутності, уміння використати в іншій сфері діяльності. На допомогу може прийти система навчання STEM-освіта, напрям інноваційного розвитку освіти, завдяки якому діти розвивають логічне мислення та технічну грамотність, вчаться вирішувати поставлені задачі, стають новаторами, винахідниками.

По завершенні практичної частини вчителі, за круглим столом, ділилися враженнями, висловили слова вдячності всім, хто долучився до проведення семінару. Запрошені вчителі відмітили професіоналізм, високий рівень підготовки семінару, а також його практичну спрямованість.

12 квітня 2019
back